bg Русский язык French Spanish German Greek English (UK)

 

Майонеза "Краси" с уникално шоу отбеляза 10 годишнината на традиционния кулинарен конкурс на марката

10 -тото издание на традиционния кулинарен конкурс на майонеза "Краси" събра на едно място всички победители през годините.

Техните рецепти, приготвени от последния  Мастър шеф на България-Божана Кацарова се състезаваха в кулинарната битка на най-добрите.

Мастити кулинари имаха тежката задача да изберат една рецепта, чийто автор получава за награда почивка за двама до Балеарските острови и по-точно до остров Менорка, където в главният град Майон е създаден божественият сос, известен днес като майонеза. Най-мултифункционалният готвач в България –реалити звезда и тв и радио водещ –Лео Бианки, кулинарният експерт от  световна величина -Георги Бойковски и Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза "Краси" бяха строгото и справедливо жури в кулинарната надпревара, те отсъдиха голямата награда да отиде при Весела Стоицев за Парфе от тиквен мус и "Краси".

Повече от 150 000 рецепти бяха получени за 10 те години на Конкурса, сред тях са рецепти за салати, супи, хляб и питки, основни ястия, торти, баници, сладки и соленки.

Багодарим на всички фенове, които упорито и лоялно през всичките тези години изпращаха вкусни рецепти и ни изненадваха с нестихващо въображение.

За тези 10 години верните фенове на "Краси" бяха наградени с над 500 награди сред които електоуреди, таблети, фотоапарати, смарт уоч, екскурзии в Египет, почивки за двама в Италия, Турция, Египет, спа уикенди и кухненски комплекти.

Всички гости на кулинарната надпревара се забавляваха със специалното участие на Божана Кацарова, която освен, че сготви рецептите-финалисти, реферираше в игра, в която трябваше гости на събитието да разпознаят съставките на произволно ястие.

За доброто настроение на всички присъстващи се погрижи Сара Сюзет Намба, филипинката впечатлила музикалните корифеи с участието си в "Гласът на България". 

Фабрика за майонеза "Краси" вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас. 

Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка.

Глобалната организация на Superbrands  удостои с отличието си "Краси" като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали. Майонеза "Краси”  вече 3 години подред е  "ЛЮБИМА МАРКА" на българския потребител.

Високото качеството на продукта е основна ценност за марката. То е постоянно и се проследява с грижа и внимание от всеки един служител.

Да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за марката и всички, които работят за нея.

nagrajdavane small

Спечели с Рецептите на "Краси" за 10 ти път

За 10-ти път Фабрика за майонеза "Краси" дава възможност на своите фенове да спечелят награди като приготвят любимите си ястия с майонеза.От 5 до 15 октомври всеки има шанс да спечели смарт уоч като качи авторска снимка на свое ястие, приготвено с майонеза "Краси" на Фейсбук страницата й, на адрес: https://www.facebook.com/krassi.bg/. Всеки участник може да публикува неограничен брой снимки на ястия, приготвени с Майонеза "Краси" и да участва за една от обявените награди. Колкото повече са участията на един потребител с различни рецепти, толкова повече се увеличава шансът му да спечели награда, като участва в тегленето на наградите с всяка отделна своя рецепта. Сготви, снимай и спечели награда от Фабрика за майонеза "Краси"!

baner Krasi 500x500px 01

За трета поредна година майонеза "Краси" е любима марка

b_120_0_16777215_00_images__BP_4334.jpg

Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 39 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, които силно подкрепяха "Краси" в трите кръга на надпреварата и в крайна сметка дадоха вота си със сериозна преднина за "Най-добрата майонеза".

Прочети още...

"Златно сърце" за социална отговорност получи Фабрика за майонеза „Краси”

b_120_0_16777215_00_images__BP_7952.jpg

В третите Годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност бе отличена Фабрика за майонеза "Краси". Лидерът на пазара на майонеза у нас получи заслужено признание в категорията "Подкрепа на беззащитните" за дългогодишните си усилия в подкрепа на хора с увреждания и социално слаби, както и за цялостната си дейност за превенция на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания.

Прочети още...